شماره داوطلبی کنکور چیست و چه زمانی بدرد ما میخورد
نوشته شده توسط : کنکور نویس

داوطلبان کنکور سراسری 1400 پس از تکمیل فرم ثبت نام در رسید ثبت نام ، شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور ثبت نام خود را دریافت کرده اند. داوطلبانی که کارت دسترسی خود را به جلسه کنکور دریافت کرده اند نیز به شماره درخواست خود دسترسی داشتند. علاوه بر این ، کلیه داوطلبان برای مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری و انتخاب رشته کنکور و مشاهده نتایج نهایی کنکور سراسری ، به اطلاعات ثبت نامی از جمله شماره پرونده و شماره داوطلب خود نیاز دارند.

داوطلبانی که به هر دلیلی به اطلاعات ثبت نام آزمون دسترسی خود دسترسی ندارند ، می توانند با ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش کننده ، شماره پرونده و درخواست خود را بصورت آنلاین دریافت کنند. در مرحله بعدی ، نحوه دریافت شماره پرونده و شماره درخواست برای کنکور سراسری را توضیح خواهیم داد.
چگونه می توان شماره پرونده و برنامه آزمون ورودی ملی شماره 1400 را بدست آورد
برای بدست آوردن شماره پرونده و شماره درخواست برای کنکور سراسری دو روش وجود دارد. روش اول تماس با روابط عمومی سازمان سنجش آموزشی کشور است و در روش دوم باید درخواست خود را از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ارائه دهید. به این ترتیب ، پس از ورود به صفحه اصلی این سیستم ، مراحل زیر را دنبال کنید.

به سایت سازمان سنجش در sanjesh.org مراجعه کنید و از منوی سمت چپ سایت به سیستم پاسخ دسترسی پیدا کنید.
چگونه می توان شماره درخواست کنکور را درخواست کرد؟
داوطلبانی که می گویند شماره درخواست خود را گم کردم س questionال این است که چگونه می توانم شماره تقاضای کنکور را دریافت کنم؟

در اینجا ما باید خدمات شما دوستان عزیز را ارائه دهیم ، شما می توانید درخواست دریافت شماره برنامه کنکور و بازیابی آن را به دو روش داشته باشید.

در روش اول می توانید این کد را از طریق تماس با روابط عمومی سازمان آزمون بدست آورید.

اما در روش دوم ، باید بگوییم که شما باید درخواست خود را برای بازیابی شماره پیشنهاد از طریق سیستم پاسخگویی سازمان ارزیابی ارسال کنید. بنابراین حتماً از خود می پرسید که چگونه می توانم از طریق روش دوم این کار را انجام دهم؟

در زیر مراحل و مراحل ارسال درخواست برای دریافت شماره پیشنهاد ارائه شده است.

. اولین قدم رفتن به صفحه اصلی وب سایت سازمان سنجش در sanjesh.org در بخشی به نام سیستم پاسخ است.

. بعد از ورود به قسمت سیستم پاسخ ، نوبت به کلیک بر روی دکمه ارسال رسیده است.

. لطفا توجه داشته باشید که اگر در سایت ثبت نام نکرده اید ، ابتدا باید با کلیک بر روی عبارت عضویت سایت ، مراحل لازم برای ثبت نام را دنبال کنید.

این مراحل شامل وارد کردن اطلاعات درخواستی در کادرها و قسمتهای موجود است.

. پس از عضویت در سایت و ثبت اطلاعات درخواستی ، رمزعبور و نام کاربری خود را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد. برای ارسال درخواست به دو مورد نیاز دارید.

. پس از دریافت دو کد ، باید به صفحه اول سیستم پاسخ برگردید و گزینه ورود را انتخاب کنید تا رمز ورود و نام کاربری خود را در مکان های درخواستی وارد کنید.

. پس از وارد کردن نام کاربری و رمز ورود ، باید با کلیک بر روی دکمه New Request در سمت راست سایت وارد صفحه جدید شده و سال و نوع آزمون را مشخص کنید. پس از آن ، کلید جستجو را فشار دهید.

. در آخرین مرحله ، گزینه دریافت شماره پیشنهاد و ارسال درخواست خود را انتخاب کنید.





:: برچسب‌ها: شماره پرونده کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 697
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: